Opracowałeś ciekawe materiały, którymi chciałbyś podzielić się z innymi? Zamieść je w serwisie!
Podziel się materiałamiObszar 3. Wspomaganie rozwoju mowy dzieci.
Umiejętność 3.2 mówi płynnie, niezbyt głośno, dostosowując ton głosu do sytuacji
Sześciolatek uczy się rozpoznawać litery i odczytywać sylaby. Tworzy wspólne opowiadanie z wykorzystaniem obrazkowego planu wydarzeń.
Przebieg zajęć: Zabawa wprowadzająca „Śniegowa kraina” – wycinanie śnieżynek, rozpoznawanie liter, czytanie sylab. „W poszukiwaniu bałwankowych przyjaciół” – tworzenie opowiadania z wykorzystaniem obrazkowego planu wydarzeń, inscenizowanie go za pomocą kukiełek. „Podróż śniegolotem do Śniegowej Krainy” – zabawa improwizacyjna przy muzyce.
Ten materiał zawiera zestawy wyszczególnione poniżej. Aby uzyskać dostęp do całej treści zaloguj się lub zarejestruj się
Scenariusz ułatwia tworzenie tekstu literackiego oraz inscenizowani...
Pobierz >Połącz tabliczki z imionami, a dowiesz się, który jest chłop...
Pobierz >