Opracowałeś ciekawe materiały, którymi chciałbyś podzielić się z innymi? Zamieść je w serwisie!
Podziel się materiałamiObszar 2. Kształtowanie czynności samoobsługowych, nawyków higienicznych i kulturalnych. Wdrażanie dzieci do utrzymywaniu ładu i porządku.
Umiejętność 2.3 samodzielnie korzysta z toalety
Czterolatek uczy się wymienić przybory higieniczne znajdujące się w łazience: mydło w kostce, mydło w płynie, szampon do włosów, gąbka, myjka, płyn do kąpieli, żel pod prysznic, ręcznik.
Wpajanie dzieciom podstawowych nawyków higienicznych. Wyrabianie umiejętności swobodnego wypowiadania się na forum grupy. Wzbogacanie słownictwa wokół tematu: łazienka, czystość. Uświadomienie dzieciom niebezpieczeństw, jakie mogą je spotkać w łazience. Ćwiczenie spostrzegawczości na podstawie różnic i podobieństw na ilustracji. Wdrażanie do uważnego słuchania ze zrozumieniem czytanego przez nauczyciela opowiadania.
Ten materiał zawiera zestawy wyszczególnione poniżej. Aby uzyskać dostęp do całej treści zaloguj się lub zarejestruj się
Wdrażanie dzieci do prawidłowego korzystania z przyborów hig...
Pobierz >Kartę pracy można wykorzystać podczas zajęć.
Pobierz >Opowiadanie można wykorzystać podczas omawianie scenariusza.
Pobierz >