Opracowałeś ciekawe materiały, którymi chciałbyś podzielić się z innymi? Zamieść je w serwisie!
Podziel się materiałamiKartoniki (np. po butach lub inne), które można postawić na boku (w rożnych rozmiarach i kształtach)– po jednym dla każdego dziecka; rożne materiały plastyczne: stare gazety kolorowe i codzienne, papier kolorowy, kleje, farby, koraliki, kamyki, szyszki, muszelki, bibuła karbowana, nici, włóczki, nożyczki, kolorowa plastelina itd.; nagrania odgłosów dźwiękonaśladowczych.
Obszar 4. Wspieranie dzieci w rozwijaniu czynności intelektualnych, które stosują w poznawaniu i rozumieniu siebie i swojego otoczenia.
Umiejętność 4.3 stara się łączyć przyczynę ze skutkiem i próbuje przewidywać, co się może zdarzyć
Rozwijanie wyobraźni i twórczego myślenia oraz wdrażanie do dostrzegania związków przyczynowo- skutkowych w oparciu o własne opowiadanie.
Materiały do zajęć, które pozwolą dzieciom zrozumieć związki przyczynowo- skutkowe pomiędzy elementami otoczenia oraz uświadomią im, że każda podjęta decyzja niesie za sobą określone konsekwencje.
Ten materiał zawiera zestawy wyszczególnione poniżej. Aby uzyskać dostęp do całej treści zaloguj się lub zarejestruj się