Opracowałeś ciekawe materiały, którymi chciałbyś podzielić się z innymi? Zamieść je w serwisie!
Podziel się materiałamiObszar 3. Wspomaganie rozwoju mowy dzieci.
Umiejętność 3.1 zwraca się bezpośrednio do rozmówcy, stara się mówić poprawnie pod względem artykulacyjnym, gramatycznym, fleksyjnym i składniowym
Sześciolatek stara się poprawnie naśladować odgłosy z otoczenia oraz ćwiczy umiejętność regulowania oddechu w zależności od potrzeb.
Wdrażanie dzieci do płynnego i poprawnego pod względem artykulacyjnym wypowiadania się. Ćwiczenie sprawności narządów mowy oraz prawidłowego oddechu w czasie ćwiczeń językowych i dźwiękonaśladowczych. Wyrabianie sprawności narządów artykulacyjnych oraz giętkości intelektualnej podczas pracy twórczej ze słowem. Ćwiczenia analizy i syntezy słuchowej – rozpoznawanie głosów świata zewnętrznego oraz powtarzanie w sposób jak najbardziej poprawny „łamańców językowych”.
Ten materiał zawiera zestawy wyszczególnione poniżej. Aby uzyskać dostęp do całej treści zaloguj się lub zarejestruj się
Wyrabianie u dzieci umiejętności płynnego wypowiadania trudnych wyr...
Pobierz >Odgłosy kojarzące się z wsią, m.in. zwierząt: kozy, krowy, kury, ko...
Pobierz >