Opracowałeś ciekawe materiały, którymi chciałbyś podzielić się z innymi? Zamieść je w serwisie!
Podziel się materiałamiplecaki lub torby podróżne (dla każdego dziecka)
plansze z różnymi akcesoriami przeznaczonymi na wypoczynek letni (w górach i nad woda) – wiaderko, grabki, łopatki, foremki, kółko do pływania, klapki lub sandałki, strój kąpielowy, kapelusz przeciwsłoneczny, buty sportowe, kompas, butelka z woda, lornetka, płaszcz przeciwdeszczowy, okulary słoneczne, mapa szlaków górskich, kanapka, krem z filtrem słonecznym, aparat fotograficzny, apteczka pierwszej pomocy, ciepła bluza itd.
zestaw ubrań na różne rodzaje pogody i pory roku (przyniesione wcześniej przez dzieci)
nagranie piosenki
karta pracy „Pakowanie plecaka”
duża kartka papieru pakowego lub brystolu (podzielona na połowę i oznaczona „góry”, „woda”).
Obszar 4. Wspieranie dzieci w rozwijaniu czynności intelektualnych, które stosują w poznawaniu i rozumieniu siebie i swojego otoczenia.
Umiejętność 4.2 grupuje obiekty w sensowny sposób (klasyfikuje) i formułuje uogólnienia typu: to do tego pasuje, te obiekty są podobne, a te są inne
Grupowanie i klasyfikowanie przedmiotów według ściśle określonego kryterium. Uzasadnianie dokonanych wyborów.
Zajęcia podczas których dziecko uczy się klasyfikować obiekty według dwóch różnych kryteriów i przyporządkować je do jednego zbioru, ćwiczy umiejętność swobodnych wypowiedzi argumentujących dokonany wybór.
Ten materiał zawiera zestawy wyszczególnione poniżej. Aby uzyskać dostęp do całej treści zaloguj się lub zarejestruj się