Opracowałeś ciekawe materiały, którymi chciałbyś podzielić się z innymi? Zamieść je w serwisie!
Podziel się materiałamiObszar 4. Wspieranie dzieci w rozwijaniu czynności intelektualnych, które stosują w poznawaniu i rozumieniu siebie i swojego otoczenia.
Umiejętność 4.2 grupuje obiekty w sensowny sposób (klasyfikuje) i formułuje uogólnienia typu: to do tego pasuje, te obiekty są podobne, a te są inne
Sześciolatek uczy się układać ilustracje z części oraz recytować rytmicznie tekst.
Wprowadzenie do tematu – układanie obrazków bociana, żaby. „Mówimy i liczymy” – zabawa z elementami ćwiczeń artykulacyjnych oraz liczenia.
„Na łące” – układanie historyjki obrazkowej, łączenie przyczyny ze skutkiem. Ocena postępowania, wyciąganie wniosków. „Jak pomóc żabie wydostać się z brzucha bociana” – burza mózgów; samodzielne próby rozwiązania problemu. Zabawa ruchowa „Skacz jak żaba”. „Co tu pasuje o co nie?” – loteryjka obrazkowa, spostrzegać i nazywać elementy pasujących do całości, ćwiczenia przygotowujące do czytania. „Żaby i żabki” – karta pracy; szeregowanie elementów w ciągu rosnącym i malejącym.
Ten materiał zawiera zestawy wyszczególnione poniżej. Aby uzyskać dostęp do całej treści zaloguj się lub zarejestruj się
Układanie historyki obrazkowej, ćwiczenia artykulacyjne i zabawy z ...
Pobierz >