Opracowałeś ciekawe materiały, którymi chciałbyś podzielić się z innymi? Zamieść je w serwisie!
Podziel się materiałamiObszar 4. Wspieranie dzieci w rozwijaniu czynności intelektualnych, które stosują w poznawaniu i rozumieniu siebie i swojego otoczenia.
Umiejętność 4.1 przewiduje, w miarę swoich możliwości, jakie będą skutki czynności manipulacyjnych na przedmiotach (wnioskowanie o wprowadzanych i obserwowanych zmianach)
Scenariusz ułatwia nauczenie dzieci przewidywania skutków czynności manipulacyjnych na przedmiotach oraz klasyfikowania obiektów i znajdowania podobieństw i różnic między nimi. Dzieci opowiadają treść ilustracji, klasyfikują obiekty według rodzaju, porównują liczebność zbiorów i tworzą zbiory równoliczne, obserwują różnice ciężarów i manipulują przedmiotami w celu osiągnięcia zamierzonego efektu.
Ten materiał zawiera zestawy wyszczególnione poniżej. Aby uzyskać dostęp do całej treści zaloguj się lub zarejestruj się
Scenariusz ułatwia nauczenie dzieci przewidywania skutków cz...
Pobierz >