Opracowałeś ciekawe materiały, którymi chciałbyś podzielić się z innymi? Zamieść je w serwisie!
Podziel się materiałamiObszar 4. Wspieranie dzieci w rozwijaniu czynności intelektualnych, które stosują w poznawaniu i rozumieniu siebie i swojego otoczenia.
Umiejętność 4.3 stara się łączyć przyczynę ze skutkiem i próbuje przewidywać, co się może zdarzyć
Scenariusz rozwija umiejętność logicznego myślenia i aktywność poznawczą oraz ułatwia nauczenie dzieci grupowania obiektów według jakiejś cechy i znajdowania podobieństw i różnic. Dzieci konstruują grę planszową i pionki z wykorzystaniem materiałów papierniczych oraz okazów przyrodniczych, sprawnie posługując się narzędziami, rozumieją ustalone zasady gry i stosują się do nich podczas zabawy oraz wykonują zadania polegające na klasyfikowaniu, przeliczaniu, porównywaniu ilości, spostrzeganiu, analizie słuchowej.
Ten materiał zawiera zestawy wyszczególnione poniżej. Aby uzyskać dostęp do całej treści zaloguj się lub zarejestruj się
Odgłosy związane ze zjawskami pogodowymi, m.in. wiatr, deszcz, burz...
Pobierz >Scenariusz rozwija umiejętność logicznego myślenia i aktywność pozn...
Pobierz >Karta pracy z grą planszową do wykorzystania podczas zajęć.
Pobierz >