Opracowałeś ciekawe materiały, którymi chciałbyś podzielić się z innymi? Zamieść je w serwisie!
Podziel się materiałamiObszar 4. Wspieranie dzieci w rozwijaniu czynności intelektualnych, które stosują w poznawaniu i rozumieniu siebie i swojego otoczenia.
Umiejętność 3.1 zwraca się bezpośrednio do rozmówcy, stara się mówić poprawnie pod względem artykulacyjnym, gramatycznym, fleksyjnym i składniowym
Rozumienie zmian zachodzących w przyrodzie oraz rozwijanie umiejętności myślenia przyczynowo-skutkowego na podstawie opowiadania o różnych stanach skupienia wody.
Pakiet pomocny przy uczeniu dziecka wnikliwej obserwacji otoczenia i wyciągania wniosków z obserwacji. Dziecko pozna stany skupienia wody oraz rozwinie twórcze myślenie w określonym temacie. Dziecko będzie potrafiło własnymi słowami opowiedzieć o swoich ulubionych zabawach na śniegu. Nauczy się skupiać uwagę na czytanym przez nauczyciela utworze literackim i zrozumie jego treść. Nauczy się porównywać wielkości przedmiotów, używając określeń: długi, krótszy, najkrótszy, duże, mniejsze, najmniejsze oraz będzie dostrzegać różnice pomiędzy obrazkami.
Ten materiał zawiera zestawy wyszczególnione poniżej. Aby uzyskać dostęp do całej treści zaloguj się lub zarejestruj się
– rozumienie zmian zachodzących w przyrodzie oraz rozwijanie ...
Pobierz >Rozumienie zmian zachodzących w przyrodzie oraz rozwijanie umiejętn...
Pobierz >