Opracowałeś ciekawe materiały, którymi chciałbyś podzielić się z innymi? Zamieść je w serwisie!
Podziel się materiałamiObszar 2. Kształtowanie czynności samoobsługowych, nawyków higienicznych i kulturalnych. Wdrażanie dzieci do utrzymywaniu ładu i porządku.
Umiejętność 2.5 utrzymuje porządek w swoim otoczeniu
Scenariusz ułatwia nauczenie dzieci utrzymywania porządku w swoim otoczeniu oraz samodzielnego radzenia sobie w codziennych sytuacjach. Dzieci uczą się ilustrować ruchem czynności, dostrzegać skutki niewłaściwego zachowania, przewidywać, co może się wydarzyć, a także segregować przedmioty według rodzaju i przyporządkować je do odpowiedniego zbioru, przeliczyć elementy, posługując się liczebnikami głównymi oraz porównać ich liczebność, używając pojęć „mniej, więcej, po równo” oraz rozumieć pojęcia określające kierunki poruszania się w otaczającej przestrzeni (do przodu, do tyłu, w prawo, w lewo).
Ten materiał zawiera zestawy wyszczególnione poniżej. Aby uzyskać dostęp do całej treści zaloguj się lub zarejestruj się
Wesoła, dynamiczna melodia do wykorzystania podczas zajęć w przedsz...
Pobierz >Scenariusz ułatwia nauczenie dzieci utrzymywania porządku w swoim o...
Pobierz >Znaczki dyżurnych, którzy muszą zająć się kwiatkami, nakryci...
Pobierz >