Opracowałeś ciekawe materiały, którymi chciałbyś podzielić się z innymi? Zamieść je w serwisie!
Podziel się materiałamiObszar 2. Kształtowanie czynności samoobsługowych, nawyków higienicznych i kulturalnych. Wdrażanie dzieci do utrzymywaniu ładu i porządku.
Umiejętność 2.5 utrzymuje porządek w swoim otoczeniu
Sześciolatek rozumie konieczność poszanowania przedmiotów w swoim otoczeniu oraz wie, w jaki sposób obchodzić się z przyrodą w parkach, na placach zabaw czy w lesie itp.
Wdrażanie dzieci do dbania o otaczające je przedmioty, które są własnością dziecka lub własnością wspólną. Wpajanie pozytywnej postawy ludzkiej i obywatelskiej, polegającej na poszanowaniu cudzej pracy oraz miejsc i przedmiotów użytku publicznego. Przełamywanie nieśmiałości poprzez stwarzanie optymalnych warunków do swobodnych wypowiedzi na określony temat. Wpajanie rozumienia współodpowiedzialności za otaczający dzieci świat. Wzbogacanie słownictwa i wiedzy o świecie – wprowadzenie nowego określenia: WANDALIZM.
Ten materiał zawiera zestawy wyszczególnione poniżej. Aby uzyskać dostęp do całej treści zaloguj się lub zarejestruj się
Wdrażanie dzieci do dbania o otaczające je przedmioty, które...
Pobierz >Opowiadanie do wykorzystania podczas prowadzenia zajęć.
Pobierz >Karta pracy do wykorzystania podczas zajęć.
Pobierz >Stopniowo przyspieszająca melodia do wykorzystania podczas zajęć.
Pobierz >