Opracowałeś ciekawe materiały, którymi chciałbyś podzielić się z innymi? Zamieść je w serwisie!
Podziel się materiałamiObszar 1. Kształtowanie umiejętności społecznych dzieci: porozumiewanie się z dorosłymi i dziećmi, zgodne funkcjonowanie w zabawie i w sytuacjach zadaniowych.
Umiejętność 1.4 wie, że nie należy chwalić się bogactwem i nie należy dokuczać dzieciom, które wychowują się w trudniejszych warunkach, a także, że nie należy wyszydzać i szykanować innych
Pięciolatek uczy się, że nie należy chwalić się bogactwem oraz rozumie, że nie należy dokuczać dzieciom, które wychowują się w trudniejszych warunkach. Przebieg zajęć: Zbudź się tulipanku” – improwizacja przy muzyce. Słuchanie opowiadania Ewka ogrodniczka (autor L. Kołodziejska); udzielanie odpowiedzi na pytania, ocena postępowania bohaterów, wdrażanie do tolerancyjnego zachowania się wobec osób biednych i słabych. Zabawa inscenizacyjna połączona z ćwiczeniami ortofonicznymi „Sadzimy rośliny”. „Ile kwiatów wyrośnie w tych doniczkach?” – zabawa matematyczna, tworzenie zbiorów równolicznych. „Połącz linie a zobaczysz, jaki kwiatek wyrósł Ewce” – ćwiczenia grafomotoryczne.
Ten materiał zawiera zestawy wyszczególnione poniżej. Aby uzyskać dostęp do całej treści zaloguj się lub zarejestruj się
Wdrażanie dzieci do zachowań tolerancyjnych wobec osób ubogi...
Pobierz >Opowiadanie do wykorzystania podczas prowadzenia zajęć.
Pobierz >Połącz wykropkowane linie, a zobaczysz kwiatek, który wyr&oa...
Pobierz >